Nespresso halusi kasvattaa brändin näkyvyyttä ja uusien Vertuo Line -kahvinkeittimien ja kahvikapselien myyntiä. Tavoitteena oli sitouttaa aktiivisia, passiivisia ja uusia asiakkaita sekä lisätä samalla Original Line –myyntiä.
Pulp suunnitteli Pop-Up Store -konseptin Kampin kauppakeskukseen 1.5 kuukauden ajaksi. Pulpin kouluttamat kahviasiantuntijat varmistivat, että brändiviestintä ja strategia toteutettiin huolellisesti. Myynnin kiihdyttämiseksi ja näkyvyyden lisäämiseksi toteutimme lisäksi kauppakeskustapahtuman äitienpäiväviikonloppuna. Kahviasiantuntijat informoivat ja inspiroivat yleisöä Vertuo Line –tuotteiden makuvaihtoehdoista ja Vertuo Line –kahvikoneiden uudesta tekniikasta. Aktivointi laadukkaine Nespresso –tuotepalkintoineen auttoi saamaan yleisöjen huomion.
Nespresso Nordic -organisaatiossa noteerattiin hyvät tulokset. Kampanjasta saatu data saatettiin esimerkiksi myös muihin maihin.
Asiakas oli erittäin tyytyväinen kampanjan myyntituloksiin ja saavutettuun näkyvyyteen.
Kahvikapselin myynti oli nelinkertainen asetettuun tavoitteeseen nähden.
Brändi tavoitti yli 100 000 kuluttajaa äitienpäiväviikonlopun aikana.
5000 kuluttajakohtaamista kahden tapahtumapäivän aikana.
16 000 kohtaamista potentiaalisten uusien asiakkaiden kanssa.