Nespresso sponsoroi kansainvälisesti hevospooloa, purjehdusta ja golfia. Suomessa golfia harrastaa paljon samaa bränditietoista kohderyhmää kuin on Nespresson nykyisessä asiakaskunnassa ja potentiaalisissa asiakkaissa. Suomessa kumppanuuslajiksi valikoituikin luontevasti golf ja yhteistyökumppaniksi Suomen PGA ry:n Finnish Tourin.
Yhteistyön mielikuvallisena tavoitteena oli yhdistää Nespresso Suomen ammattilaisgolfiin, toimia aktiivisena kumppanina ja siten myös kehittäjänä. Tavoitteena oli kasvattaa brändimielikuvaa golfin harrastajien keskuudessa, jakaa Nespresson käyttökokemusta ja kasvattaa asiakaskuntaa. Finnish Tour -kiertuekumppanuuden kautta Nespresso –brändi sai näkyvyyttä ja läsnäolosta ammattilaisgolfin parissa tuli merkityksellistä.
Golfarit ottivat Nespresson erinomaisesti vastaan kentällä. Tyylikäs standi tiiauspaikalla toimi rentona kahvihetkikeitaana kisaajille ja yleisölle. Asiakkaat olivat iloisia, vastaanottavaisia ja aidosti kiinnostuneita tuotteista. Kohderyhmä oli oikea ja kontaktit laadukkaita. Standi toimi hienosti ja sai paljon positiivista palautetta niin tyylikkyydestä kuin hyvästä palvelusta. Nespresso palkitsi osakilpailujen parhaimmistoa tuotepalkinnoin.