Froneri halusi uudistaa messukonseptinsa. Vuoden tärkeimmästä ammattilaiskohtaamisesta haluttiin saada enemmän irti. Tavoitteena oli kasvattaa jäätelön myyntiä ja Fronerin tunnettuutta. Pulp suunnitteli kaupallisen strategian, johon Fronerin henkilökunta sitoutettiin. Osastoratkaisun suunnitelu tehtiin toiminnallisten tarpeiden ja kaupallisen strategian ehdoin. Asiakaskuntaa kontaktoitiin korostuneen kaupallisislla viestikärjillä ennen messuja, niiden aikana ja messujen jälkeen. Paikan päällä messuosastolla asiakaskuntaa aktivoitiin niin ikään vahvalla kaupallisella kulmalla, jäätelöbisneksen herkullisuutta korostaen.
Messut olivat menestys. Fronerin henkilökunta otti uuden kaupallisen strategian innolla vastaan ja jälkeä syntyi; messuilta kerättiin ennätysmäärä liidejä. Osasto erottautui edukseen raikkaalla ja herkullisella ulkoasullaan. Fronerin henkilökunta kiitteli osaston toiminnallisia ratkaisuja.