Cambridge Ohjelma – Jarmo vs. Aika

lisää liidejä

Cambridge Ohjelma on tehokas ja turvallinen painonpudotus ja –hallintaohjelma. Näyttelijä Jarmo Mäkinen ilmoitti halustaan laihduttaa Cambridge Ohjelman avulla. Teimme Jarmon laihdutusprojektista sisältömarkkinoitikampanjan.

Hyvin menestyneen edellisen sisältämarkkinointikampanjan myötä tavoittelimme edelleen lisää tunnettuutta ja halusimme vahvistaa hyvän tuotteen luotettavuusmielikuvaa. Edellinen kampanja tuotti noin 1000:sta liidistä noin 800 uutta asiakasta, nyt asetimme tavoitteeksemme hankkia tuplasti enemmän liidejä ja uusia asiakkaita.

Näytimme videosarjassa kansalle tarina, miten Jarmo Mäkinen laihdutti Cambridge Ohjelman avulla helposti ja turvallisesti 10 viikossa 20 kg. Kiriapua onnistumiselle antoi liian pieni rooliasu, johon Jarmo Mäkisen tuli mahtua oratorion ensi-iltaan mennessä.

Simppelillä kampanjalla tyrmäävä tulos. Näin se tehtiin:

  • Kampanjasuunnitelma, medioina Facebook, Sanoma Optimizer –digibannerit sekä Jarmo mahtuu laskeutumissivu Cambridge Ohjelman verkkosivuston oheen.
  • 5 kpl Jarmo mahtuu –tarinavideoita koko 10 viikon laihdutusmatkan ajalta.
  • Lasketumissivu, josta löytyi syvempää tietoa Cambridge Ohjelmasta. Siellä pystyi jättämään yhteystietonsa ja osallistumaan kilpailuun. Pääpalkintona 3 kpl Cambridge Ohjelmia.
  • Innostavat sisäisen markkinoinnin videot valmentajille. Videoissa kerrottiin kampanjan tarkoitus ja tavoitteet sekä innostettiin valmentajia ottamaan yhteyttä lämpimiin liideihin.

Kampanjan aikana saavutettiin huikeat 4600 lämmintä liidiä. Yksi 10 viikon Cambridge Ohjelma on noin 1000 euron arvoinen. Joten liideissä piilee 4,6 milj .euron potentiaali. Liideistä jokaisella on todennäköisesti motiivi laihduttaa, koska ovat osallistuneet kisaan jonka palkintona on laihdutusohjelma. Jarmo Mäkinen on antanut lukuisia haastatteluja niin printtimedioihin kuin televisioon ja kertonut Cambridge Ohjelmasta ja 20 kg kevyemmästä itsestään.

Katso video: Jarmo vs. Aika