Pulp Agency sai tehtäväksi suunnitella Matkamessujen osastoratkaisu Tallink Silja Line:lle. Haasteena oli aikaansaada kokonaisuus, jossa kolme erilaista brändiä esiintyvät osastolla yksilöllisinä mutta samalla tyylikkäästi yhteen pelaten. Messuilla lanseerattaisi uusi, pian messujen jälkeen liikennöintinsä aloittava Megastar -alus. Samalla haluttiin, että kaksi vahvaa ja aivan omanlaistaan brändiä, Tallink ja Silja Line, esittäytyvät osastolla tasavertaisina. Toiminnallisten ratkaisujen tuli palvella niin matkamyyntiä, asiakastapaamisia, lanseeraustilaisuutta kuin Club One -kanta-asiakasohjelman tarpeita. Osastolta odotettiin tyylikkyyttä, visuaalisuutta ja laatua.
Lopputuloksena syntyi laivan muotoja imitoiva osasto, joka rakentui yksilöllisten brändien muodostamasta kokonaisuudesta. Yhdistävänä elementtinä toimi suuri kaareva digitaalinen pinta sekä komea Megastar -aluksen keulaprofiili. Asiakastapaamisia varten rakennettiin rauhallisempi lounge -kulmaus. Kanta-asiakasohjelman ja matkamyynnin palvelupisteet rakennettiin funktionaalisina elementteinä, jolloin niitä saatiin skaalattua eri messupäivien tarpeisiin. Osastorakenne kätki sisäänsä takahuone- ja pentteritilat tekniikoineen. Osasto esittäytyi Matkamessuilla edukseen ja sai kiitosta niin tilaajalta, yleisöltä, kutsuvierailta kuin messujenkin taholta.