Helsingin Nordenskiöldinkadun jäähalli eli Nordis täytti 50 vuotta 2016. Juhlavuoden kunniaksi Nordiksen tarina haluttiin tuoda suurelle yleisölle tutuksi. Pulp suunnitteli juhlavuoden tunnuksen sekä kampanjan, joka esitteli ikonisen urheilu- ja tapahtumapyhätön tarinan. Sisältö rakentui vanhoista lehtileikkeistä, valokuvista ja haastatteluista urheilun, musiikin ja tapahtumien saroilta. Lisäksi tuotettiin videohaastatteluja, joissa yleisö ja julkisuuden henkilöt kertoivat mieliinpainuvista hetkistään Nordiksella, sen merkityksestä Helsingille ja koko maan urheilu- ja tapahtumakulttuurille. Tarinat jalkautettiin sosiaalisen median kanavissa sekä fyysisen valokuvanäyttelyn muodossa hallin käytävillä. Juhlavuoden kampanja oli onnistunut ja positiivista palautetta tuli runsaasti.