Virtuaalisilla lähetyksillä tavoitat eri puolella maata – tai maailmaa – sijaitsevan kohdeyleisösi kätevästi ja kustannustehokkaasti, rakentaen ja syventäen samalla dialogia heidän kanssaan. Monissa tapauksissa virtuaaliset kohtaamiset toimivat jopa liveä paremmin ja ne tuottavat myös paljon arvokasta dataa myöhempien päätöksiesi tueksi.

 

Pulpin omissa tiloissa Lauttasaaressa sijaitseva viihtyisä ja joustavasti palveleva studio tarjoaa kaupungin parhaan hinta-laatusuhteen erilaisiin verkkotapahtumien ja muiden virtuaalisten kohtaamisten järjestämiseen. Edullisimmillaan voit luoda virtuaalitapahtuman studiossamme jopa alle kolmella tuhannella eurolla.

TAITO

Studiossa sinua palvelee erittäin ammattitaitoinen, lukuisissa lähetyksissä pätevöitynyt henkilöstö, jota voimme tarpeen mukaan laajentaa kumppaniyritystemme erikoisosaajilla. 

Tarvittaessa voimme tuottaa virtuaali- tai hybriditapahtuman myös sinun tiloissasi tai jossain valitussa lokaatiossa. Toimimme luontevasti eri alihankkijayritysten kanssa, mikä varmistaa sujuvan tuotannon kaikissa olosuhteissa. Myös esimerkiksi meikkaus ja laajempi esiintymiskoulutus hoituvat kauttamme.

MONIPUOLISUUS

Pulp Studio soveltuu niin nopeisiin ja edullisiin tuotantoihin kuin laajempien enemmän suunnittelua vaativien viestintäprojektien toteuttamiseen.

Laajemmissa projekteissa suunnittelemme yhdessä kanssanne kaikki yksityiskohdat tilaisuuden konseptista visuaalisuuteen, tapahtuman sisällöntuotantoon, kutsuihin ja monimedialliseen viestintään aiheen tiimoilta.

Räätälöinti mahdollistaa yrityksellesi yksilöllisen kokemuksen, jossa projektin eri osaset on 
optimoitu juuri sinun tarpeisiisi. Parhaan tuloksen asiakkaillemme tuottavat pidemmät asiakkuussuhteet, joissa tavoitteita edistetään systemaattisesti – myös yhteistyön kustannukset voivat pudota ajan kanssa merkittävästi, kun materiaaleja ja muuta tehtyä työtä voidaan hyödyntää uudelleen.

VAIKUTTAVUUS

Hyödynnämme TV:stä tuttuja ohjelmaformaatteja, jotka pitävät katsojan mielenkiinnon yllä. Interaktiivisuus on formaateissa tärkeässä roolissa. Etsimme ja testaamme jatkuvasti parhaita vuorovaikutuskeinoja ja tarjoamme oivallukset asiakkaidemme käyttöön.

Valmiiksi suunnitellut ohjelmaformaattimme tehostavat sisällön suunnittelua sekä varmistavat koukuttavan lähetyksen. Olemme koeponnistaneet formaatteja yli 400 lähetyksessä ja suunnitelleet erilaisia lähestymistapoja lähetyksen tavoitteesta riippuen. Vaikuttavuus varmistetaan tuotteistetun prosessin kautta, jossa yhdessä valitaan:

TAVOITE:
Myydä
Kouluttaa
Tiedottaa
Palkita/viihdyttää

RUNKO:
TalkShow
Uutisstudio
Podcast
Workshop

TYÖKALUT VUOROVAIKUTUKSEEN:
Kutsuprosessin työkalut
Poll-käsikirjoitus
Chat ja sen moderointi

SUJUVUUS

Verkkotapahtuman järjestämisen ei tarvitse olla kallista tai monimutkaista! Tuotteistettu prosessimme mahdollistaa tarvittaessa nopean suunnittelun ja tuotannon. Näin lähetysten ROI kasvaa, kun resursseja tarvitsee käyttää vähemmän.

Eri ohjelmaformaatteihin kuuluu tietyt kalusteet, joiden värimaailmaan asiakas voi vaikuttaa. Lisäksi studio on helppo brändätä asiakkaan ilmeen mukaisesti ison videoseinän ja sen ympärille painettavien seinien avulla.

Esimerkki yksinkertaisen, nopeasti toteutettavan webinaarin tuotantoprosessista:

  1. Asiakas täyttää perustietolomakkeen
  2. Pulp luo tapahtuman valitulle webinaarialustalle
  3. Asiakas valitsee brändäyselementit ja toimittaa tarvittavan aineiston
  4. Workshop 1/2 – vinkkejä ja ohjeita lähetyksen suunnitteluun
  5. Asiakas suunnittelee sisällön valitsemansa ohjelmaformaatin ajolistaan, valitsee vuorovaikutuskeinot, liittää esitysmateriaalit ja kirjaa esiintyjien muistiinpanot
  6. Workshop 2/2 – vinkkejä ja ohjeita lähetyksen viimeistelyyn
  7. Kenraaliharjoitus
  8. Lähetys

TIETO

Kehittyminen on mahdollista vain, jos onnistumista mitataan järjestelmällisesti.

Keräämme jatkuvasti tietoa tapahtumien vaikuttavuudesta, jonka avulla kehitämme lähetysten vaikuttavuutta. Ohessa kuvitteellinen esimerkki asiakkaan verkkolähetyksestä:

ENNEN: Kutsuviestien yhteydessä on kyselyitä, joilla kerätään tietoa kohderyhmän odotuksista ja ajatuksista. Näin kohderyhmän sitoutuminen tapahtumaan kasvaa, kun he ovat osaltaan päässeet vaikuttamaan tapahtuman sisältöön.

AIKANA: Tapahtuman aikana yleisölle esitetään tarkoin valittuja poll-kysymyksiä. Vastaukset paitsi aktivoivat osallistujia lähetyksen aikana, myös kertovat meille kohderyhmän mielipiteistä, toiveista ja esimerkiksi oston esteistä. Tapahtuman sisältöä voidaan tarvittaessa muokata jo tapahtuman aikana saadun palautteen mukaan.

JÄLKEEN: Esityksen jälkeen asiakas ohjataan tyytyväisyyskyselyyn, joka seuraa tapahtumien vaikutusta; muuttuivatko kohderyhmän mielipiteet ja kuinka paljon tästä konvertoitui konkreettisiksi teoiksi kuten tarjouspyynnöiksi. Luonnollisesti käytettävissämme on myös kaikki digitaalinen osallistujadata, jonka avulla voi tehdä päätelmiä lähetyksen kiinnostavimmista osioista, ideaalisesta kestosta jne. Ja yrityksen myyntipuoli on tyytyväinen, kun huomioita, kysymyksiä tai kritiikkiä chatissa tai polleissa esittäneiden osallistujien yhteystiedot ovat tallessa myöhempää kontaktointia varten.

RAPORTOINTI: Raportoimme kaiken tiedon helposti ymmärrettävässä muodossa.

TUNNELMA

Uskomme vahvasti, että panostaminen hyvään ja rauhoittavaan tunnelmaan kuvauspäivänä maksaa itsensä takaisin parempana lopputuloksena kameroiden edessä.

Teemme aina kaikkemme varmistaaksemme asiakkaillemme antoisan ja stressittömän studiopäivän. Viihtyisässä loungessamme on tarjolla pientä purtavaa, kahvia ja muita virvokkeita, joiden avulla päivä alkaa mukavasti ja verensokerit pysyvät kohdillaan pidemmänkin lähetyksen ajan. Joskus isomman projektin päätteeksi poksahtaa myös pullo kuohuvaa onnistuneen lähetyksen merkiksi!

Monet asiakkaistamme ovat kiireisiä, minkä johdosta takaamme aina mahdollisuuden myös työskentelyyn tai kokoustamiseen lähetyspäivän aikana.

Kari Haapalainen

kari.haapalainen@pulp.fi
+358 40 7464419

en_GBEN