Huawei Gala

Huawei halusi juhlia kymmenvuotista taivaltaan Suomessa. Tavoitteena oli edelleen vahvistaa suhteita suomalaiseen yhteisöön, yhteistyökumppaneihin ja sidosryhmiin. Haluttiin korostaa brändin menestyksen taustalla olevan yhteistyön merkitystä. Tavoitteena oli vahvistaa brändikuvaa ja luoda tapahtumasta myös vahva orgaaninen näkyvyys sosiaalisen median kanavissa.

Pulp suunnitteli ”Together we make it possible” –tapahtumakonseptin. Laadukkaista elementeistä rakennettu ilta kokosi yhteen kutsuvieraat, tärkeät mielipidevaikuttajat ja korkean profiilin taiteilijat. Ensiluokkainen palvelu ja inspiroiva ohjelmasisältö loi moniulotteisen kokemuksen brändin parissa ja takasi hypen sosiaalisen median kanavissa. Huawein tekninen edelläkävijyys integroitiin aktivointeihin muun muassa valokuvagallerian ja trendikkään slo-mo-videostudion muodossa.

Pulp onnistui luomaan aistikkaan kokemuksen ja tapahtumalle asetetut KPI –mittarit ylitettiin. Palaute oli erinomaista.

  • Yli 95% sitoutuminen kutsuun
  • No-show alle 1%
  • Orgaaninen näkyvyys somessa tavoitti yli 300 000 ihmistä

“The feedback from the guests and partner companies was extremely positive. They said the evening was unique, successful and stunning in all the ways and people were pleased to be invited. For them, it was a rare and special occasion to have avec with them and it clearly showed as most of the people stayed until the end.”